this is a normal friday night.

2012-03-02 - 21:08:38 / 0 kommentarer ..


tjena mitt bena!

Sitter med datorn i knät men min kära mamma och mina mentos samtidigt som vi kollar på The Voice Sverige. Det får mig att vilja sjunga igen, spela in en låt och bli mer aktiv på youtube. Mysigt alltså. Började med nationella, Svenska C (skriva). Skrev i 180 min, åt på fem och hade lektion. EFFEKTIVITET kallas det. Gjorde ett litet omprov på fysik och stack sen ner på stan med min lillebror. Han fick med sig ett par skitsnygga Tommy Hilfiger jeans, en skitsnygg hoodie från Jack and Jones och en supersnygg tisha. Jag köpte en neongul senilkedja till mina älskade Ray Ban's, en asgod parfym och ett läppglans. Sen så har jag inte gjort så mycket mer än att spela tetrisfriends.
peace and love!



e
'

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!