en sammanfattning

2012-06-29 - 11:20:17 / 0 kommentarer ..


Det är bara 8 dagar kvar här nere, ÅTTA DAGAR. Snacka om att tiden har gått fort som bara den (vilket jag hatar). Jag vill vara här längre, fast med mina vänner och allt jag har hemma. Ta med dom bästa hit och leva livet, bli ite bruna, ha massa med kul och glömma allt dåligt. Men det går ju att göra hemma också.

Jag har haft två helt underbara veckor här nere kan jag ju bara säga. Soligt, varmt (ibland för varmt), sanden är så varm att man bränner sig om fötterna när man ska ner och bada, vattnet är så varmt som när man duschar i lagomt varmt vatten och vattnet är dessutom så blått som det är på alla bilder från resetidningar. Utsikten från balkongen är fylld av palmer och en lite gnutta klarblått hav plus en pool fylld av barn som skvätter vatten och är allmänt högljudda. Stranden är fylld av alla möjliga människor och hundar. I strandduscharna så står det tonvis med konstiga människor (tjejer som svankar så in i bängen och putar med brösten och läpparna + tjejer som gräver i rumpan efter en skatt eller något?) och så finns jag, liggandes i en solstol och bara njuter. Men inte idag i alla fall, för idag har jag vart inne (jäääääättekul) med huvudvärk och ont i ena foten plus att jag inte orkar någonting. Superduperkul om något.

Igår så hade jag det i alla fall lite roligare än idag. Mamma, Viktor och jag stack till ett shoppingcenter och gick där i några timmar. Fick med mig lite kul saker hem:

*Gröna linser
*Bruna linser
*Rouge
*Puder
*Läppstift
*Mascara x2
*Concealer
*Hårsnoddar
*Spännen
*Liten necesär
*Pocky (chokladsmak)
*Hello Kittygodis
*Mentos (massa olika mintsmaker)
*OLÉ (jordgubbssmak)
*Låga Converse (gräddfärgade)

Nu ska jag chilla vidare med min huvudvärk så hörs vi sen någongång. Typ när jag har kommit hem och hämtat min dator (som är på lagning), sovit ut, ätit lunch med Emma och gått på stan med henne + hämtat min kamera och lagt ut alla bilder från balen och avslutningen.

PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!