sitter pa flygplatsen

2012-07-07 - 18:50:43 / 0 kommentarer ..


Jag har astrakigt + att de tre sista bokstaverna inte finns sa ni far val gissa er fram till nagot da.

Har tagit det sorligaste forvalelet pa lange med en av de underbaraste manniskorna pa jorden! Irin, en kompis som jag traffade har som vi har atit hos varje kvall pa deras restaurang och som har hangt med oss pa stranden lite. Och idag var det dags att ta farval. Redan igar tog vi lite kort med alla i hennes familj och hon sjalv, men vi fortsatte idag och tog bilder och at varan sista lunch dar och dom visste precis vad vi ville ha. Irin kom och hennes mamma akte ivag pa moppen och sen kom hon tillbaka med nagra pasar. Precis innan vi skulle ga blev det varldens gratkalas. Har aldrig gratit sa mycket for att en semester ar slut. Vi fick presenter av dom , sjukt gulligt av dom och sen sa gick vi hemat for att fortsatta packa. Nar vi var nastan hemma vid hotellet sa kom hon akandes pa hennes moppe och sa sprang hon till mig och ropade pa mig att jag skulle stanna. I handen holl hon ett halsband som hon satte pa mig och sa fick hon en sista kram och sa grat jag igen. Blir tarogd bara jag tanker pa det. Nu ska jag ga har och dra i nagon timma till innan vi far aka hem :(

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!