jag har det så galet gött här nere!

2012-06-21 - 19:01:42 / 4 kommentarer ..


jag vill inte hem, fast egentligen vill jag nog det innerst inne.
 

I alla fall så har jag haft det så galet härigt dom dagarna här att det inte är sant. Man vaknar, går ner och äter frukost (maaaaaaassa frukt, chokoflakes &  yoghurt, juice), går upp och tar på sig solkräm och bikini och sen går man ner och lägger sig i skuggan under en palm typ. Sen äter man lite lunch, köper något att dricka och solar och badar massvis. Lite senare så går man upp och kollar iPoden om det har hänt något kul på facebook, duschar och ger sig ut på 'stan' för att äta och kanske shoppa lite. Så jag lever såhär i 16 dagar till, i paradiset helt enkelt!
 
Unger dom dagarna vi har vart här nere så har jag shoppat (så klart). Det är så himlans billigt att man vill köpa alla kläder man ser och alla iphoneskal man ser och allt annat snyggt osv. och proppa alla väskor man har med sig med massa onödigt och nödvändigt och åka hem igen. Än så länge har jag köpt:
*Ett grönt linne med ett hörlurstryck
*Ett par svarta matta rayban
*Fyra 'thaiarmband'
*Ett svart linne med en feeeet tiger tryckt på framsidan
*Ett par blåa linser.
Tycker att det är ganska okej faktiskt.
 
Idag så körde vi stranden som vanligt. Vi hyrde vattenskoter i 20 min och körde som galningar ute på havet, sååååååå gaaalet kul är det! Efter vi hade fixat oss iordning idag så stack vi till ett shoppingcenter här på Chaweng. Hittade ett par linser och massa annat med kul som jag inte köpte, men som jag ska köpa nästa gång vi åker dit. Vi käkade på KFC, som är så gaaaaalet gott! Köpte med oss några dunkin' donuts och sen så bowlade vi. Det var askul!! Sen så åkte vi hem och käkade våra donuts. Och nu så ska vi snart lägga oss.
 
Ahja, om man nu ska klaga på något här nere så var det lite för varmt igår, mamma gjorde så jag tappade ipoden i stengolvet och den spräcktes inuti, plus att det blir värre för varje dag som går. Och det skulle varit min lifesaver! :( ahja, hon har lovat mig e reparation (men det är ingen som gör det!!??) eller en ny. Vi får se vad det blir.
 
Saknar min Jessica förresten, hon skrev ett skiiiitgulligt inlägg på hennes blogg (KLICKA HÄR). 
 
Nu ska jag sova, bloggar om några dagar igen. puss!

Kommentarer

Stunning quest there. What happened after? Good luck!

2012-11-14 - 11:24:15

This is a really good tip especially to those new to the
blogosphere. Short but very precise info… Thanks for sharing this one.
A must read post!

2021-09-05 - 04:35:36

Great post. I will be going through a few of these issues as well..

2022-11-28 - 15:56:44
повестки украина - http://https://www.youtube.com/watch?v=MLAFyJ5TmMw

It's nearly impossible to find experienced people on this topic, but you seem like you
know what you're talking about! Thanks

2023-09-29 - 16:09:50

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!