MÅÅÅÅSTE BERÄTTA

2012-07-03 - 18:23:37 / 0 kommentarer ..


ALLTSÅ JAG KAN KNAPPT FATTA DETTA SJÄLV ALLTSÅ.
 
Jag har väntat, läääängtat och  undrat i tre år hur lång tid det ska ta. Ja, i TRE hela år (om inte mer än så) på att se  en superbegåvad människa (om det ens räcker att förklara han så). Det är inte vilken människa som helst ska jag tala om, utan självaste 18åringen som alla pratar om: Justin Bieber. Jag dog av lycka när jag läste att han kommer till Sverige den 22:a april 2013.  Jag satt och gapade som ett fån (dom från polen kollade upp på mig och glodde som satan. Men har man väntat i mer än tre år så har man. Och det som är det bääääääääästa är att det är en dröm för mig och min superdupermegaultrafina vän Jessica Iles, och vi har lovat varandra att vi två ska gå tillsammans. HON OCH JAG, JAG OCH HON PÅ JUSTINS KONSERT 22:a APRIL 2013. JAG MÅSTE ANDAS NU.
 

 
Till er som inte brydde sig:
 
70 % av svenskarna petar näsan och 3 % äter upp snoret.
 
Under en livstid sitter en människa i genomsnitt ett halvår på toaletten.
 
 


Till er som inte brydde sig om det ovan: 
http://thingsthatgirlslike.tumblr.com/ , nu vet ni.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!