-

2012-01-17 - 22:25:45 / 0 kommentarer ..


men tjenixen!

Sitter och har det lagom kul med min dator. Försöker fixa en ny header till bloggen med lite before i die bilder. LIKE IT DUDE! Sen så är jag trött på att det har blivit någon jävla trend att snacka skit? Folk som snackaar om mig, min bror, mina vänner och folk man känner. ALLTSÅ LÄGG NER. Anyhow så fick jag besök av världens finaste Madde innan, med sig hade hon sin hundvalp. GAAH SÅ SÖT! Nu så ska jag sova. Ska vara hemma imon med. Usch vad jag hatar min hals. Men sen så äre skolan torsdag & fredag. Och det kommer vara de bästa dagarna ialf ! Nu ska jag dra mig mot sängen. Pusshey!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!