i heard you like the wild ones!

2012-01-06 - 13:45:00 / 0 kommentarer ..


tjena bruds och gubbs!

Sitter här med galnaste bruden i stan nämligen Jessica! Hahah sitter och camar med varandra via msn och hon sitter mittemot mig. Normala tjejer där ja. Vi är lama som fan eller något? Peddo och Kissie? Vart världens konstigaste kväll. Mötte Jessica på stan och sen så hämtade vi våra biljetter och skit. Så kollade vi på filmen. En spydde, en skrattade skiiitroligt,  en annan som satt jämte oss skrattade åt allt vi skrattade åt . Herregud alltså.
Sen så skulle vi gå på bussen hem till mig och där står det en gubbe och krånglar med sin biljett när han skulle köpa den och så (han var liiite packad) så hade han med sig en träningsbag som var ivägen så vi kunde inte gå till nästa stämplingssak. Så satte vi oss längst bak vid fyrasätena och efter en minut så började han rota i sin väska och Jessica såg att han hade massa smällare i sin väska men det va lixom skitsamma. Så tog han en och kastade den mot oss (en sån som smäller när den träffar ngt hårt). Jag fick ryck och skrek att busschaffisen skulle stanna bussen och öppna dörrarna. Sen så gick vi darrandes till Coffehouse by George. USCH säger jag bara.
Nu är vi i alla fall hemma , helt oskadda, lite trötta men dampar i alla fall! Hihi , nu så ska vi käka godis?
pussssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!