SUPERBRA DAG!

2012-01-05 - 14:01:41 / 0 kommentarer ..


Kvällen igår var helt oslagbar!

Träffade min fina Jessica inne i stan, hade tänkt att fika men vi gick till MCDonalds och käkade glass & pommes. Skrattade som galningar med, kanske lite för mycket. Sen så skulle vi på toa och den va så äcklig så man kuinde knappt ta i något utan att använda papper. Sen så lekte vi lite med pappret, HAHHA!! Toafest! Sen gick vi runt och hade mysigt. Idag så ska jag fixa en ny header - den jag har nu är tillfällig! Och jag har en rätt tråkig design med, ska fixa med. Sen så ska jag Jessica hit, för hon ska SOVA ÖVER. WOOOOOOOP WOOOOOOP ! Nu ska jag dö någon död med. Sen fixa mig och kanske dra in till staden för att shoppa? Hihihi.
pusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!