likes & dislikes'

2012-01-08 - 01:06:34 / 0 kommentarer ..


1. Anton Kouba - Räddningen i min vardag typ. Vilken kille alltså, en sån härlig blogg har han med och man blir glad bara man skriver in antonkouba.se och klickar på enter. MIN GLÄDJEKÄLLA!


2. Det andra som jag verkligen gillar är musik, inget kan göra mig på bättre humör än min favvis-spellista på spotify! HÄR HAR NI DEN ♥

3. Ben and Jerrys är kärlek till max! Passar bäst i alla situationer med, men helst med en bästa vän eller någon man gillar sådär extra mycket. Hihihi ♥



4. Något annat som är galet bra är killarna i tjejfilmer som spelar de tuffa men ändå hjälpsamma killarna, sååååå snygga! Som exempel har vi dessa läckerbitarna:






5. ClintonCaveMusic. Vad ska man säga? JAG ÄR KÄR TYP ! ♥
1. Till att börja med så ger jag en stor fet dislike till alla som snackar skit bakom folks ryggar, sprider rykten och förstör för andra människor. Jag blir sur så fort jag tänker på sånt. FY OCH BLÄ!

2. Alla youtube inlägg om att dom hatar fula människor/gamla föräldrar/turkar/svenska killar, behöver jag ens nämna vilka det handlar om? Tror att vi alla vet vilka jag pratar om.

3. Lögner som bara blir större och större.

4. Alla jävla diskutioner om kroppsideal. Man ska tydligen vara så nära pinnsmal så möjligt fast ändå inte anorexi. Som denna bilden här nedanför, enligt en viss bloggare (och enligt massa andra) så är den första tjejen vältränad, den andra pluffsig och den tredje tjock. Alltså, vältränad, tjock? Jag tycker att den första är FÖR SMAL den andra SMAL och den tredje varken MULLIG eller PLUFFSIG, utan ett mellanting. DU ÄR SNYGG SOM DU ÄR LIXOM?

5. När batteriet på mobilen laddas ur och man vill ta mass bilder och så.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!