lagom fresh.

2012-01-22 - 19:20:06 / 2 kommentarer ..


vilken mysig helg det har vart, så skönt att åka bort med alla konfirmander.

Vad jag gjort under lägret:

* lärt mig spela what are words på piano heeelt själv
* lekt massa
* skrattat hur mycket som hellst
* haft hur kul som hellst
* pratat som en bebis
* lärt mig lite nya saker
* fått en frälsarkrans

Ja, det var väl lite av vad jag gjort i helgen. Har skrattat massa och umgåtts med underbara människor - både konfirmander och assistenter. Träffade Daniel idag när vi kommit hem från lägret. Var superkul, har inte träffat han sen DH! Snackade om massa saker som rörde allt mellan himmel och jord. Sjukt skönt, lätt att snacka med han med! Nu ska jag redigera lite bilder på moi och Sandra. Ha det så bra!

Kommentarer
Anonym -

gumman gumman ... . om dom nt blev bra lägg nt ut dom

2012-01-22 - 20:22:05

Fin blogg! Kommentera om du vill bli månadens blogg; http://gymnastiikollii.blogg.se/2012/january/manadens-2012.html#comment

2012-01-31 - 16:58:08

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!