i set fire to the rain

2012-01-19 - 23:02:29 / 0 kommentarer ..


det har tyvärr inte blivit så mycket bloggande idag eftersom det har vart skola.

Efter skolan så snackade jag och en kompis med poliser, dom är coola tycker jag! Sen dampade jag lite, väntade på Judit och fick skjuts ner till stan av mi amigo (pro i español eller vaddå?) . Så gick vi där och snackade massa skit, Judit köpte massa saker och jag ba yeeaaah! Vi mötte min pappa och så drog hela familjen till Idas skola och käkade (jag hade fått en gratis middag för mi familia). Har packat sen jag kom hem för jag drar på läger imorgon och är borta över helgen! Kameran är med så massa bilder just for you (skills i engelska med?) Nu ska jag sova.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!