en bild, en länk och massa med skratt

2012-02-09 - 20:31:37 / 1 kommentarer ..


hallåååå!

Sitter och skypear med folk och kollar 9gag. Alltså ni borde kolla in den sidan. Det är Daniels fel att jag kollar där. Men han är ju som han är.HAHAHAH. Nejdå, eller jo egentligen. För man kan sitta och kolla på han och helt plötsligt säga: MEANWHILE IN THE FOREST och han skrattar. Han kan läsa meanwhile in the forest och börja skratta, och eftersom jag vet att han läser detta har jag fått han att skratta två gånger redan. HAHA snacka om blåst. Meeeen han är lika bäst för det. Han sitter förövrigt och spelar sönder dead by april i skype. Ska snart gå in och duscha faktiskt, jag då alltså. SEN MÅSTE NI KLICKA HÄR OCKSÅ!! Det är suuuperviktigt faktiskt :*
bild från weheartit! ♥



MEANWHILE IN THE FOREST - fjärde gången nu ;)

update: jag hade rätt :)

Kommentarer
superslim african mango - http://africanmangoguide.net/

Your style is very unique compared to other folks I have read stuff from.
Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.

2012-12-04 - 02:08:01

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!