feber, hosta & skratt

2012-02-07 - 10:44:50 / 0 kommentarer ..


bara för att vissa människor klagar på att jag inte uppdaterat:

Jag ligger fortfarabde hemma och hostar som en galning och har feber. Har inte gått upp ur sängen än men vem orkar ens göra någonting alltså ? Jag ska iallafall kolla på svampbob nu under mitt täcke. Eftersom jag vet att ni som läser detta har humor så klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ! ni kommer dö lite bara. Nu så ska jag hosta lite mer. KANON ALLTSÅ. Kan ju ge er lite länkar i ett inlägg, med bloggar, youtube klipp, inspiration och massa sånt. Nu blire somsagt var svaaaamboooob. POSSHAY

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!