voy a visitar el tenerife ~ tidsinställt ~

2012-02-12 - 14:30:00 / 0 kommentarer ..


Hola mis amigos!

Nu sitter jag på planet till el Tenerife (som det heter en Español) och ska ha det gött. Jag kommer inte uppdatera min blogg på en hel vecka alltså, synd om er! På med solbrills , shorts, en fet tee & sneakers så ses vi väl nästa söndag dårå. Hoppas på att vara lite brunare när jag kommer hem i alla fall. Jag hoppas att ni här i Sverige får en bra vecka, ni som har sportlov kanske åker skidor i mängder eller bara umgås med familjen? Jag hoppaas i alla fall på en soft vecka med släkt, shopping, sol, glass, god mat och trevliga människor. Hoppas ni har det bra!



under tiden jag är borta så har ni lite länkar på bilder/filmer/bloggar/allt möjligt.

1. något oerhört kul

2. något fint

3. en person som inspirerar mig

4. en person jag älskar

5. en riktig hunk

6. en bra spotifylista

7. en gaaaalet bra blogg

8. inspiration

9. en crazyyy blogg

10.  ett grymt kul spel

11. en hemsida som gör mina dagar ibland

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!