vamos a la playa , eller ?

2012-02-03 - 18:44:11 / 0 kommentarer ..


hallååå.

Jag har haft studiedag idag och jag har väl inte gjort ett skit typ förutom att snacka skype med folk och det har snöat som jag vete fan. Har precis fotat bilder till min nya header, om ni nu inte ser den tryck på f5. Imorgon så vet jag inte vad som händer på förmiddagen men vid fyra tar jag med mig kameran, väskan, plånboken och en hv-biljett för att kolla matchen , kanske måste dra lite innan den slutar men det fixar sig alltid. Sen ska jag ta tåget mot en annan del av Sverige, där jag faktiskt aldrig vart innan. Kommer bli kul. Får se vad som händer alltså.
jag just nu :)

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!