jag har i alla fall barnasinnet kvar

2012-02-22 - 18:40:02 / 0 kommentarer ..


jag tror jag börjar bli ett litet barn igen.

Helt seriöst nu alltså. Har snackat nästan hela dagen i skolan om alla barnprogram som gick när man va liten och helt plötsligt började jag tänka på allt man gjorde. Typ spelade kula, bytte klistermörken osv. Dessutom kollade på alla dessa olika barnprogram: Ed, Edd & Eddy, Sailormoon, Pockémon, Oggy och kackerlackorna, Dexters labratorie, Powerpuffpinglorna, Digimon, Teletubbies, Doktor Kosmos, Bröderna Fluff, Doktor Mugg, FF, Abra kadabra, Bananer i pyjamas, Latjo Lajban och listan kan göras lång alltså! Men i alla fall så ska jag inte sitta och leva tillbaka livet, det skulle vara sjukt skumt. Men i alla fall så när jag kom hem från skolan skulle jag käka, smart som jag är somnar jag på matbordet. KUL LIV. Sen käkade jag och har snackat i skype med Daniel. Han tvingar mig att blogga..... SNÄLL PAJK! I alla fall så kommer han hit på fredag och stannar hela helgen. Längtar som ett svin alltså!! Men men, imorgon så äre skola och sen hem och stäääda + handla.
trött som saaaaaaaaaaatan. pusss.

Edit: Jag glömde Totaly Spies

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!