som låten fast mildare.

2012-02-22 - 20:54:51 / 0 kommentarer ..


och här sitter jag, forever alone med mina mentos.

Nä, jag har faktiskt datorn med. Där en viss Daniel påstår sig vara social. Men om han är det kan han ju själv avgöra, höhö. Mamma bestämde sig för att han och jag ska laga mat på lördag. Som om att jag kan laga mat? I alla fall så vet jag inte vad jag ska skriva, måste uppdatera min bucketlist alltså. För övrigt är jag rätt dryg som spelar upp klipp på youtube när det är knäpptyst och Daniel skrattar. HAHA. Bara imorgon kvar. Låter bra de !
3 Doors Down – Here Without You - Acoustic Version
kärlek på låten förresten!
frida för typ ett halvår sedan.
PUSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!