nattinatti & sovgott ! :)

2012-02-10 - 22:25:00 / 0 kommentarer ..


JAG TÄNKTE SÄGA GODNATT. ♥

För jag ska lägga mig i min oerhört gossiga säng, messa med härligt folk och lyssna på musik. Imorgonbitti klockan 07:00 åker min bror bort från mig (fast nu när jag tänker efter åker ju jag bort från han, det är ju jag som ska lämna landet trots allt). Så det blir på med mysbyxor och en tröja och säga hejdå, krypa ner i sin säng och glo på film tills det är fruuukooost tajm. Låter asgött. Men imorgon så ska jag packa också. INGEN SYSTEMKAMERA hänger med mig,men har en annan. Funderar på frågestund under tiden jag är borta med. KANSKE DET ?
godnatt :*

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!