det finns saker som jag hatar

2012-02-23 - 20:14:35 / 0 kommentarer ..


till exempel ost, leverpastej, potatisgratäng och så vidare.

Men jag älskar ju såklart vissa saker med så som shopping, smink, smycken, vänner, musik osv. Skulle nog inte klara mig utan de. Eller jo, såklart jag skulle. Men inte mina otroligt fina vänner i alla fall! Speciellt alla sociala vänner, som en viss Daniel som matar drakar, spelar lol, wow och allt sånt. Men jag har mina käääära mentos med väääääääääärldens godaste mintsmak. OMNOMNOM. Ska städa mitt rum med och hela nerevåningen. Ska faktiskt slå in en present med. SNÄLL CHEY SOM GER BORT SAKER , men Daniel fyllde ju år förra söndagen. Så det är faktiskt en sen födelsedagspresent. I alla fall så vart det skola idag och jag hade extraclass i engelska, MYS! Nä, men sen så åkte jag hem och träffade Ida. Hon fick sin present från Tenerife. Ett par suuuuupernays fjäderörhängen! Hon blev asglad och tackade på massa olika sätt. Men i alla fall så ska jag fortsätta snacka med min übersociala vän, städa och lyssna på massa bra musik! Kanske blir att klippa i lite gamla kläder också. Vi får helt enkelt se. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!