suuuuuuuuperunderbar dag!

2011-10-12 - 21:58:17 / 0 kommentarer ..


helloooo folks!

Har precis ätit den sista måltiden på några timmar får inte äta förens imorgon eftermiddag eftersom imorgon är det dax! Då så sövs man och gör en magnet röntgen för att jag flippade ju ur förra gången och är tydligen för liten för att ta lugnande spruta? Så vi kör imorgon och hoppas på ett bra svar på varför i helvete jag har haft ont i magen i ca. 7/8 månader. I alla fall så har dagen vart helt superduper bra. Började med skolan och en sjukt kul SO - lektion. Körde yo mama skämt i datasalen hela lektionen, har fortfarande ont i mina kinder! Sen så hade jag möte med rektorn om en lärare, gjorde retest på ett kriterie i biologi och sen stack ner till stan för att träffa Emelie. Tog en fika med henne på Coffee house by George och snackade om hur mycket som hellst. Supergó tjej detdär alltså! Mötte även upp pappa för att åka till skolan och gå på gymnasieinfo möte. Så jag är ledig imorgon, fredag är det studiedag och på måndag är det PRAO !
dagen jag konfirmerades, saknar alla så himlans mycket!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!