och nu så bloggar jag normalt, eller?

2011-10-04 - 08:37:33 / 0 kommentarer ..


hej? :)

Uppdaterar verkligen skitsakta. Men ni får ta det ibland, jag har ju ett liv med utöver bloggen ;) Har inte gjort något viktigt under tiden jag inte uppdaterat. Vart sjuk, fått tid till MR på ryhov och klippt mig. Så jag har en fin snedlugg nu och ser ut som en söt liten groda! Ahja, ska till tandläkaren nu på morgonen. Känns ju lixom sådär. hatar tandläkaren, speciellt när dom tar den äckliga bamsekrämen. UUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSCH! Ahja, blir väl bra det med. Idag har jag hair med, ska dansa eller något sånt idag? NU så ska jag dra, puss !:)


orkade inte ha all lugg nere när jag tog kortet.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!