IN THA TOWN WE LOVE

2011-10-31 - 19:38:05 / 0 kommentarer ..


hallåröööö!

Ja men jag vet att jag inte har bloggat under dagen, men jag har inte orkat. Kom till Stockholm vid tio och träffade Kerstin och Frida på TVHUSET. Vi gick på en guidad tur med Kerstins jobbarkompis och en drös med småbarn. Har sett bolibompa studion, skavlan studion, så ska det låta studion, lilla sportspegeln/hockeykväll/vintersport/sportspegeln studion. AWESOME! Sen så käkade vi lunch och hade det trevligt. Efter det så åkte Frida och jag hem till dom och lämnade allt, chillade lite och drog oss in till Farsta för att kolla lite och ta en fika. Nu har vi käkat och kollar på TV. Hoppas ni klarar er utan bilder nu? Blir det senare någon gång under veckan. Imorgon så ska vi shoppa och ha en tjejdag på stan. Hoppas jag hittar något nays! Nu ska vi göra tvålar. TUFFT! Hoppas ni har det bra!



Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!