GODNATT SVERIGE, IMORGON TAR VI NYA TAG!

2011-10-31 - 23:21:20 / 0 kommentarer ..


nu ska jag faktiskt ta att sova lite..

Är superdupertrött efter en låååååååång dag i Stockholm. Fattar egentligen inte varför man säger att en dag vart lång alla dagar har ju lika många timmar. Konstigt det där alltså, med ord och hur man brukar säga. Jag har haft fullt upp idag. Vakna 04:50 av att klockan ringer och gå upp, käka, get dressed och swoosh in i taxin som tog oss direkt till tågstationen. Jag vart typ död men ändå inte. BALLT! Nej men vi satte oss på tåget mot Nässjö och tog det lugnt och jag babblade på som satan. Sen vänteade vi en stund i Nässjö och tog X2000 till Stockholm - Staden dit alla någongång vill komma till. NOOOOT! Kollade på The Last Song på tåget med pappa. Den är så fin. Lyckades hålla tårarna inne men inte pappa - så söt är han! Sen så åkte vi taxi till radio-/tv huset och gick åt varsitt håll. Hade det suuuuuupernice. Bilder kommer när jag kommer hem och inte har en stycke lagg dator. Åt lunch med Frida & Kerstin och sen stack jag och Frida hem till henne och chillade, stack ner till Farsta C och kollade lite på kläder, fikade och kolladde på folk. När vi kom hem gjorde vi ingenting typ. Andréa & Kerstin kom hem så vi lagade mat + Frida och jag har gjort tvålar! Får se vart min hamnar. Imorgon så blir det fixa sig, äta och så. Sen dirr ner till Stockholm City och göra stan osäker med Frida & Kerstin. Nej , vi kommer inte göra stan osäker, bara shoppa (jag kommer shoppa som en vild get). Nu ska jag faktiskt sova om jag ska orka gå upp imorgon.


karamell - ett minne för livet !

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!