det är så sjukt kul att...

2011-11-30 - 14:18:53 / 0 kommentarer ..


.. vara hemma med migrän 2 dagar i rad.

Nä, skämt åsido. Det som är bra är att det håller på att släppa - tack gode gud. Igår var jag med hemma med mamma & lillebror som mådde skitdåligt dom med. Men förmodligen blir det skola imorgon.
Torsdag , fredag lördag och 2 timmar in på söndagen tillbringades på DreamHack med superhärliga människor. Jobbade faktiskt åt Ung036 så jag fotade, skrev och chillade lite. Blev 2½ reportage och en massa bilder, kan lägga ut alla sen på FB & här så får ni se. I torsdags så sprang Carro och jag runt, fotade och skrev lite. På fredagen vart det skola och direkt efter det drog jag till Dh för att möta Carro, det blev att vi mest hängde runt och träffade lite nya polare. Jag svimmade nästan så en polare som jobbade som crew där hjälpte oss, så jag hamnade på DH's egna ''vårdcentral'' ett tag tills mina nya polare från Skövde kom och gjorde mig på bra humör. Mitt blodsocker vare som var nere så jag åt & drack där uppe. Anyhow så stack jag hem vid två , sov hemma och upp igen på morgonen. På förmiddagen hämtade jag Ida och vi var där uppe med Koffe och min bror. Träffade även annat folk. Så när satt vi och spelade Snail Bob på Koffes dator kommerf två killar från komplett.se och ger mig en WoW Cataclysm datormus bara sådär. Det var ju bara tacka och bocka. Så nu har jag en stycke WoW mus hemma - helt ouppackad & ny. Sen så på kvällen gick vi förbi några som ville ha kramar och hängde med dom resten av kvällen. Supernays vare! Ida stack rund 23:00 och jag var kvar med 3 killar och hade superkul. Alla var supertrötta och skrattade åt allt som sades. Hade askul, kommer typ aldrig glömma dom dagarna! SÅ OTROLIGT KUL! Sen så stack jag hem och sov som en stock.
Gjorde lite mer smycken igår med, ni ska få se det efter den 20:e någon gång eftersom det är en liten del av presenter.
http://ung036.se/motesplatser/nyhetermotesplatser/kristoffersolbergenavallasomsitterpadreamhack.5.66ea9a0913360964a4c800017452.html
http://ung036.se/motesplatser/nyhetermotesplatser/sebsbankbusspadreamhack.5.66ea9a0913360964a4c800015056.html
http://ung036.se/motesplatser/nyhetermotesplatser/dreamhackwinter2011invigt.5.66ea9a0913360964a4c800015017.html
pusshay

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!