you wanna be a loser like me'

2011-05-20 - 20:51:35 / 0 kommentarer ..


hallå folks!

Sitter här hemma och dör av tristess eller något. Lyssnar på massa 'glee' covers, massa braigt eftersom man blir på massa braigt humör då. Ah men i alla fall så vart det skolan, sen orientering. Gick väl bra. Sen så stack jag till a6 själv för Jessica kunde inte. Köpte ett par byxor, ett over-size linne och ett läppglans/läppstift. När jag kom hem så lagade jag mat till familjen, idag blev det parmesan&persilje fylld kyckling och hemmagjorda pommes med sky till. Imorgon så taggar vi Göteborg för fullt! Nu sk jag upp och fixa efterrätten. GÖTTANS! Ikväll vet jag inte vad det blir att göra. Kanske snacka men baby? Ahja, ett par bilder får ni. :thumbup:
puuuusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!