things that makes me happy

2011-05-18 - 16:42:02 / 1 kommentarer ..


' ohgod, jag har fem saker som jag har blivit glad av idag! :D

1. vakna 00:23 av ett skiiiiiiiiiiitgulligt godnattsms som är från sin pojkvän ! 
2. hita sin nyckel i skåpet efter flera veckor
3. lyckas på spanskaprovet
4. vänta på bussen med f1 roliga youtube klipp!
5. åka hem och kolla film.

Ahja, hej gott folk. Jag är skiiitdålig på att uppdatera men jag har inte orkat... Men i alla fall så hade jag och Selma skiiitkul igår i skolan. Vi väntade på skolsköterskan en stund då hände det massa wierd saker. Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, trodde att vi skulle kissa ner oss och dö å ah. Gick hem igår för jag dog nästan av migrän. Sen vart det skolgårdsfest på min förförra skola där jag gick på mellanstadiet & lågstadiet. Skrev massa fina saker tillsammans med någr gamla klasskompisar ii bildsalen på whiteboarden. Mycket trevligt. Idag har det vart en bättre dag. Nu ska jag kolla filmer eller något. En bild slänger vi in från igår, en osminkad å lite sådär-bra bild.
POOOOSSSS

Kommentarer

min vackra unge!

jag älskar dig <333

2011-05-18 - 19:46:10

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!