satuuurdayy - ♥

2011-05-28 - 10:53:29 / 1 kommentarer ..


goooooodmorgon sweeties (aa'

Ufft vad dåligt uppdaterad bloggen är, menjag inte orkat/hunnit blogga osv. I alla fall så har veckan vart heeeeeeeelt full typ. Massa saker , hemma sent osv. I alla dall så vart det skola igår, gick skitfort sen så får man veta att vår mentor/engelsklärare ska sluta och typ svensklärare, mattelärare osv. Lite mindre kul kanske... Efter skolan så drog jag ner till marknaden och mötte Carro, Michelle & Viki. Sen så drog vi runt lite, jag mötte Jesso å vi gick runt själva, köpte jordgubabr och spred kärlek. Vi är coola, inte atm utan alltid ;) 

shopping:
Nu ska jag fixa mig och sen drar jag & Ida till stan. Fixade mina nails igår med.
PUSSS

Kommentarer
TIEPAMANDAHH - http://tiepamandahh.se

vart hittade du dekorations märkerna till naglarna? <3

2011-06-23 - 11:10:21

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!