gud vad du är vacker själv är jag lite söt ~

2011-05-11 - 20:56:51 / 3 kommentarer ..


aloha ! :)

Min dag har vart helt sjukt bra faktiskt! Jag och Selma började med att snacka och har gjort det under hela dagen. Kom blandannat fram till att vissa personer gör saker värre för att dom är rädda för att vara sig själva och behålla sin ''status'' och massa annat. Sen så kom Sebbe till mig & Selma på lunchen, efetr det hade vi idrott. Jag började må illa och det kändes som jag skulle svimma så vi gick tillbaka efter typ 100 meter och gick tillbaka till skolan och fick sätta oss i skuggan. Efter skolan stack jag & Selma ner till mamma för att hämta pengar. Sen drog vi å träffa Sebbe, sen ner på stan. Jag käkade och så, sen stack Sebbe & jag till mitt gamla hus @ Kålgården. Nu så ska jag kolla hus i Miami & Stockholm så jag vet vart jag ska bo när jag blir stor. Juste, jag och Sebbe ska bli bingolotto-pensionärer! HAHA eller inte... Nu ska jag vänta på att mina nails ska torka så jag kan sätta dit blommor sen så blire sova.
Little Marbles – Vacker
mycket fin låt ! :love:

Kommentarer
Sebbeboii -

Du och Jag! se oss framför oss...:D<3

2011-05-11 - 21:01:50

sv:Aww ! Tack men du är <3

2011-05-11 - 21:29:56

Gud vad du är vacker själv så är jag MEGA söt*** ska de ju stå! :o Så söt som du är! :) <3

2011-05-12 - 19:44:05

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!