skiiithelvetesdag igen.

2011-03-30 - 20:57:38 / 1 kommentarer ..


ommen snacka om att jag är en otursmänniska!


Jag orkade verkligen inte blogga igår men det var värsta otursdagen igår igen. Det va väl okej annars, skittråkigt som vanligt men så typ innan idrotten hände något. Jag gjorde något och så vred sig foten så låg jag ner och skrek att det gjorde ont i foten. Sen så var det massa runt om kring mig vilket jag hörde eftersom jag blundade hela tiden. Men det kom massa människor och hjälpte mig, hämtade lärare och skolsyster och is och ja allt. Sen skulle jag resa mig upp och försöka gå vilket ine gick så bra och jag trodde jag skulle dö. Sen så när vi åkte hiss upp kom några med en kontorsstol och skolsköterskan skjutsade mig till hennes rum. Där inne tog hon is och lindade om min fot. Sen så ringde dom pappa under tiden (två gånger) sedan ringde dom ambulans och pappa igen. Så kom ambulansen och dom var jättesnälla. Sen så var vi på akuten och väntade på doktorn  i ca. 2 ½ timma, sen röntgen och sen hem. Min fot kändes svullen och var säkert lika stor som en jordglob.. Men ahja jag kommer inte ihåg så mycket faktiskt för det gjorde så ont, men har bara hört lite vad som hände. Rätt jobbigt när alla frågar och så. Men ahja så är det. Nu ska jag ner och dö lite faktiskt, eftersom det gör så ont.

PUSSSS

Kommentarer

sv: SUPERKUL ATT DUH ÄR MED OCH TÄVLAR OM SMYCKET :D <3

2011-04-05 - 15:11:42

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!