take it off.

2011-03-18 - 20:23:46 / 0 kommentarer ..


tjenna dålig blogguppdatering :(

Alltså något jag inte förstår mig på ör vädret. Det var ju liksom strålande solsken igår och nu så är det snö ute. SNÖ! Tack så mycket den som beställde snön. Oerhört snällt... Men i alla fall så har det vart en kort dag i skolan, dock lite jobbigt. Sen så vart det stan men min lillebror. Hämtade även min klocka som jag lämnade in i veckan. Det var dock trasig... Köpte present till mamma och en kalender till mig. Sen var jag smakråd åt min lillebror. har haft en mysig dag på stan med han. Imorgon så fyller mamma år somsagt, men jag är knappt hemma. Jo en stund är jag ju hemma men inte jättelänge. I alla fall så ska jag städa nu så det blit fint nere i mitt rum och så ska det vara. Det ser just nu ut som en svinstia. Well jag väntar fortfarande på min onepiece, men den kommer nästa vecka... Ska sura vidare nu i mysbyxor och magtröja - me encantan!
favoritkläder... shorts, linne & kavaj är köpta @ H&M

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!