tomooooooorroooooow!

2011-06-08 - 18:48:32 / 1 kommentarer ..


heellooooo folks!

Sitter här och snackar med Jessoooo på MSN, har typ damp som vanligt. I alla fall hade vi idrottsdag idag, jättetrevligt för jag kastade bara stövel & stötte kula. Sen stack jag och Judit till Willys och jag köpte mat. Efter det drog jag hem, käkade & chillade. Sen stack jag ner till preem för att möta mammas jobbarkompis och hämtade hennes dotter på dagis (som jag är barnvakt åt), gick sedan ner och lekte i en lekpark och sen hem till dom. Skitmysigt! Imorgon blir det laser dome med klassen, sen äta + film. På fredag är det skolavslutning och jag ska till Jessooo efter den, sen käkar vi i Gränna och har det mys :D


Kommentarer

Jag har dragit en vinnare av kvällens blogg! Var det du som vann? Välkommen in o kika! :D Hoppas du är med i mina kommande tävlingar.

2011-06-08 - 22:07:14

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!