today idon't feel like doing anything

2011-06-21 - 23:20:18 / 0 kommentarer ..


tjingeling.

Jag är trött, funderar på att dra å lägga mig nu. Har spenderat en dag med Ida på stan & a6. Började med att hon kom hit och vi åt pasta med hemmagjord pesto. Sen drog vi oss upp till a6 och drog runt lite. Jag köpte en concealer + nagellack. Efter det drog vi runt och tittade lite, skämmde ut oss och chekkade snyggingarna som gick runt. Ner till stan och tog varsitt hål i örat. Ida tog det andra och jag  det tredje, båda i höger örat. Sen shoppade jag mina efterlängtade shorts + en foundation. Sen vart det hem till mig och kolla på 'Step up2 - the streets' vilken snygging man hittar där..... Kan ju bara säga såhär: ROBERT HOFFMAN! Tror jag dör lite... Han är bl.a. med i filmerna ''She's the man & Kids in America'' . Sen så käkade vi thai med mamma & pappa (min lillebror är på läger, saknar han apmycket!). Nu ska jag tvätta bort sminket, för det är tydligen konfa imorgon 9:00. Efter det blir det Ida. Sen 18:00 blire kyrkan. ORKAR INTE - 'cause jag har sommarlov!!! :D^







är pömsig så on my way to tha bed nu.


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!