bröllopsfixning'

2011-06-29 - 21:50:47 / 1 kommentarer ..


ohyes, fixar in i sista eftersom bröllopet är på lördag.

Något stressad eftersom att bröllopet är på lördag och jag inte hinner fixa så mycket. Ska köpa mig löshår imorgon som jag tänker ha resten av livet... Ska locka det och göra något kul med det sen. Lyssnar just nu på massa gamla musikvideos. Packar gör jag med. Imorgon blire ner på stan snabbt och sen hem igen. Nu så ska jag fixa klart allt annat.


Idag så vart man med Sanna & Sebbe. Vi chillade vid Domsand och hade asnice. 



posssss


Kommentarer

hejsan! nu har jag valt ut 5 finalister i "veckans blogg"..kolla om du är en av dom! :D

klicka på länken -> http://yesicahansson.se/2011/july/fem-finalister.html#comment

2011-07-01 - 00:12:18

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!