andra juni tvåtusenelva

2011-06-02 - 17:44:40 / 1 kommentarer ..


hola rolig rubrik eller så...

Ja men vad gör man inte en ''kul'' dag som denna? Har faktiskt haft en sjukt chill dag. Imorse träffade jag en litej tjej (mammas jobbarkompis treåriga dotter) som jag ska vara barnvakt åt lite i framtiden. SÅÅÅ SJUUUUKT SÖT! Sen så stack mamma och jag till plantagen och var där en timme. Sen hem, käka och ner till maxi. Sen har jag vart hemma och checkat lite på youtube. Håller på att fixa min inbjudningssak till konfan. Imorgon vet jag inte vad som händer och inte ikväll heller. Jag vill ha min systemis nu!!! Kan ju bara säga att jag nästan börjar lipa av nedanstående klipp. Sjukt söt kille som sjunger till sin lillasyster. Lipsill.se! :')
'
peeeaaaace ! <3

Kommentarer

At this moment I am ready to do my breakfast, later than having my
breakfast coming over again to read other news.

2012-10-29 - 20:01:27

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!