jag dör av lycka,

2011-07-28 - 11:17:19 / 0 kommentarer ..


tjuuueee alla söta ! :)

Sitter just nu uppe i Dalarna och har det så suuuper bra man bara kan ha! Kom hit upp igår och var bara ute, fikade och käkade. Idag blir det nog bara att vara ute och sola + bada. Sen imorgon så ska vi väl åka runt och hitta något kul att göra. Kanske hälsa på någon av alla 100 släktingar som bor här, vad vet jag? I alla fall så är jag suuuuuuuuuuuuuuuuuuupermegaglad ! Just för att jag fick precis reda på att jag vann tävlingen med dubbelringen jag tävlade om på Antons blogg. ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG DÖR AV LYCKA ! Men i alla fall så ska jag fixa mig och sen dra mig ut. Om jag inte bloggar på några dagar så får ni lite goa länkar till bloggar.

Jessica

Isabelle

Johanna

Vira

Anton

Amir

Paulina

Ja men det var väl typ dom. Nu ska jag ut och sola, bli brun och ha det super. ♥


min fina ida ringde mig i förrgår, jag saknar henne ! ♥


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!