dålig på att blogga osv.

2011-07-18 - 11:57:10 / 1 kommentarer ..


men tjeeeeeena!

Känner att jag inte bloggat så mycket faktiskt. Jag har sommarlov så skyller på det. I alla fall har det inte hänt så himla mycket (läs: JÄTTEMYCKET)  på tiden jag inte bloggat. Jag har vart med min suuuperfina Ida. Vi gick på stan. käkade och lämnade in min mobil. Sen så träffade jag Mikaela dagen efter. Vi stack upp till a6 och gick runt, sen stack vi hem till mig och hade azum. I lördags så tog jag mig ner till stationen och mötte Mikaela. Vi tog första bästa tåg och vi hamnade i Mullsjö. Var där i ca. 20 minuter och sen tog vi nästa tåg hem igen. Trodde vi, nej då åkte vi till Jönköping, gick av 4 sekunder och hoppade på igen och drog till Nässjö. Där vart vi fast ett tag och visste inte vad vi skulle göra så vi gick å köpte ett juice paket och lite godis och satte oss i stadsparken där. Sen stack vi hem. Fast vi ångrade oss i Jönköping och åkte vidare till habo där vi stannade i 15 minuter och tog bussen hem. Luffade runt i ca. 6 timmar. Men det var f1 värt det! Sen så sov hon här och vi tältade i min trädgård vilket var f1 mysigt. Massa videos kommer sen. Igår så tråkade vi runt, jag städade osv. Idag kommer Coffe hit. Har inte träffat han på aslänge så ska bli kul att träffa han. Nu ska jag fixa mig klart och sen köra min brors nya skate spel där man står på en bräda :D


tågbild - but i like it :)


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg - http://vadfanskajagheta.se

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias



secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-20 - 18:11:57

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!