popadelica, te och lite annat.

2011-01-04 - 21:59:08 / 0 kommentarer ..


hallå hallå.!

Dåligt bloggande känner jag, men nu ska jag
blogga en stund tänkte jag. Just nu sitter jag
med ett stort leende på munnen och en kopp
te i handen. Nu är det så att jag, min mamma
och min moster ska bort vecka sju till Teneriffa.
Så gött att sola och sola och bada och äta och
snacka spanska/engelska och bara ha det gött
medans pappa och min lillebror är i sälen. Jag
ska bli brunast så är det! Sen den 7 maj ska jag
och Jennifer och Bernice på popadelica. Det är
en festival i Huskvarna - folkets park. I alla fall
så ska jag sluta att drömma om det nu och leva
idag. Jag ska sätta mig och kolla på Skönheten
och Odjuret. Den är faktiskt bra. Så jag ska
sitta uppe och kolla på barnfilm och dricka te!
Imorgon så blir det stan med Jennifer, träffa
Jesper en stund och sen så ska jag sova hos min
underbara syster! Vi ska käka pizza , och denna
gången färdiggjord.... Och så köpa godis och
hyra film. MYCKET BRA! Imorgon klockan 10.00
ska jag vara på vårdcentralen, dom ska bestämma
massa saker... Är äckligt nervös.
''vad vore livet utan fruktsallad?'' Kiwiii & Bananiii


pusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!