Dag 25 – En första

2011-01-31 - 20:54:18 / 0 kommentarer ..


En första vaddå? Jo nu vet jag. Första gången jag kände mig stor. Första gången jag kände mig stor var den sjunde augusti 1999. Dagen då jag blev storasyster. Dagen som förändrade mitt liv. Dagen då jag blev STOR, större än den lilla söta människan som inte alls är så liten just nu. Men den människan har gjort en STOR förändring i mitt liv. Men ärligt talat så var jag tre år, men jag kommer fortfarande ihåg det. Den lilla lilla pojken som jag försökte ta på en strumpa på gjorde mig stor. Äldre än han. Större feeling. Jag var så jävla glad, och är än idag kan jag ju bara säga. För jag älskar min bror enormt ! <3
lillplutt & storskit (L)

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!