Dag 21 – Ett annat ögonblick

2011-01-28 - 08:50:56 / 0 kommentarer ..


Hmm, det är svårt med det här alltså. Men ännu ett ögonblick ska vi väl lyckas få fram. Jag har faktiskt ett till som jag kommer på som jag kan skriva om. Jag älskar verkligen att flyga flygplan. I somras så flög hela min familj till Thailand. Det är något jag verkligen kommer ihåg. När man gick av flygplanet och in i själva flygplatsen så såg man inte hur stort det var. Men sen gick man till det andra flygplanet eftersom vi inte skulle vara i Bangkok just då. Då insåg man att det var rätt stort, men inte så som man skulle upptäcka. För när vi skulle hem från Thailand så åkte vi från Bangkok för vi tillbringade 2 dagar där med. Så märkte man hur sjuuuukt stort det var. Så det var ett ögonblick som jag sent kommer glömma! Det kanske blir Thailand nästa sommar med (2012).

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!