Dag 15 – Mina drömmar

2011-01-20 - 15:14:25 / 0 kommentarer ..


jag funderar mycket på det här med mina drömmar. Vad vill jag egentligen göra? Vill jag bli en 3-barns morsa som knappt har tid till sig själv? Eller vill jag bli en total nolla som inte gör någonting med sitt liv?  Ohnej, jag har egna drömmar och egna saker jag vill göra med mitt liv. Jag vill flytta till Stockholm eller Göteborg när jag har gått klart gymnasiet. Där ska jag plugga vidare till journalist för det är något jag absolut vill bli. Jag vill ha en fin lägenhet i centrala Stockholm/Göteborg och även en strandvilla i Spanien. Jag vill leva lyckligt med en underbar kille och ha max två barn. Jag kommer älska mina två barn mer än allt annat, och självklart min man med. Ett av mina två barn vill jag ska vara adopterat från Thailand/Afrika. Jag vill att mina barn ska få uppleva mycket, precis lika mycket som jag har gjort. Självklart vill jag fortsätta blogga, eftersom det är kul. Statistiken går bara uppåt vilket är underbart! Men min största dröm är nog att leva lyckligt men mina underbara vänner och med min bästa familj så så länge som möjligt!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!