Dag 08 – Ett ögonblick

2011-01-13 - 20:30:10 / 0 kommentarer ..


Ett ögonblick är svårt att skriva om , för alla har ju sina alldeles speciella, och vissa har allt för många. Men ett ögonblick som för mig var speciellt var nog när jag uppträdde själv i somras och sjöng solo på min kusins dop. Jag var riktigt nervös och det var just det ögonblicket jag tänkte dela med mig av just idag... Just när man är så nervös tänker man att allt kommer gå åt helvete, allt kommer gå skit och jag kommer skämma ut mig totalt. Just när man känner den känslan i det ögonblicket vet man att det kommer gå dåligt. Men när jag väl klev upp där och skulle sjunga släppte nervositeten och jag kollade bara rakt fram, ibland på mamma och hon grät i floder. Men just i det ögonblicket när man är som mest nervös, gör alla fel du kan och tänker helt fel då släpper allt.
bilden är tagen dagen innan dopet, just då när jag behövde få ur mig min energi

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!