packar & taggar för fullt !

2011-02-10 - 20:17:00 / 1 kommentarer ..


ja ni ser ju!

Just nu packar man och taggar för fulla muggar. Massa musik som ska laddas in i mp3'n och massa spel och block + penna, tömma kameran och allt annat ni vet. Jag har bakat med, för vi har bakesale imorgon - jag är inte med dock. Men i alla fall är jag superstressad! Nu ska jag packa mer. Kommer sakna min mupp Cecilia. Men ah ni kan kolla hennes blogg så länge. Gör ett tidsinställt imorgon med.
bästa vän & världens finaste unge ! <3

Kommentarer
... -

vad har hänt mellan dig och jennifer? :O ni var ju så bra kompisar ju! :S

2011-02-12 - 23:02:00

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!