ny header + lite ändringar.

2011-02-22 - 20:33:01 / 0 kommentarer ..


ohyes, hello :)

För det första viöö jag bara hälsa mitt internet att dra åt helvete för det suger hästballe. Seriöst jag får snecpryck på det. Men det var inte det jag skulle skriva om direkt, om ni trycker på ''f5'' så ser ni att jag har ny header + ingen bild i menyraden. Well jag är brun och har fräknar, bilder på saker jag har köpt kommer ohyes. Men just nu är jag sjuk vilket inte är kul alls. Men jag har nördat glee nu och jag älskar't. Men i alla fall så vill inte mitt internet sammarbeta med mig så bilderna får bli imorgon. Puss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!