alla shoppar just nu...

2011-12-26 - 13:32:13 / 2 kommentarer ..


men så är det väl när det är mellandagsrea?

Tänkte dra mig ner mot stan jag med nu medan alla andra redan är nere och drar, sliter och krigar om kläder, skor, smycken och allt vad det nu kan vara. Ska köpa mig lite underkläder, kläder och mascara tror jag. Får se vad detta lovet bjuder på med. Kanske en resa till Stockholm eller Göteborg? Skulle vilja åka och hälsa på min syssling med (kika in på hennes blogg HÄÄÄÄÄR). Nu ska jag upp och ta något att käka innan jag beger mig till kaoset på stan / a6.
pusssen

Kommentarer

Allt bra? :)

2011-12-28 - 11:46:07

Allt bra? :)

2011-12-28 - 11:46:24

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!