tack jessica ! ♥

2011-08-09 - 22:43:19 / 0 kommentarer ..


hej folks!

Sitter just nu här hemma efter att ha kommit hem från min underbara Jessica. Tillbringade ju natten/dagen/kvällen med henne. Helt sjukt underbart kan jag ju bara säga! Natthumorn kanske ni märkte lite smått? Men i dag så har vi inte gjort så mycket. Nerdat datan och barnsånger. HAHAHAHAH pissade nästan ner oss till denna -->Åke Arvidsson – Bilen Säger Brum<-- herregu säger jag bara. Har inte skrattat så mycket på länge. Sen börja det åska och jag dog. Der regnade som satan med. Kollade på lite filmer med. Herregu vad fina! Sen stack vi till meddo innan bussen gick och jag solade en stund. Sen åkte jag hem (gråt en stund nu). Hade skit tråkigt på bussen. Sen när jag kom hem så käkade jag med la familia och sen så kollade jag, mamma och pappa på allsång. Såg halva sen ringde Fredrik! Nu så ska jag duscha och sen kolla en film och sova (sluta gråt nu).


kärlek till min guddotter!

pussss, jag är cpglaaaaaaaad!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!