lite lagont stressad

2011-08-07 - 16:04:59 / 1 kommentarer ..


ommen tjena igen!

Uppdaterar igen för att jag lovade ju, inte sant? I alla fall så har vi firat min pluttis till lillebror nu. Ska fira lite senare ikväll med. Mysa lite och så. Men är i alla fall sjukt mega taggad på kommande veckorna. Imorgon så ska jag träffa världensbästaälsklingsjessopessoprinsessaniläääääääääääs, ska fota & sova över med. Massa naaaaaaaaaaaaajs. Saknar henne massa!! Händer massa najs här i veckan med. Sen på lördag drar jag på konfaläger i sex dagar. BLÄÄÄÄÄH. Men det är typ förberedelser och så. Sen lördagen efter det är det konfa. ÄNTLIGEN! Och på måndagen så börjar jag skolan klockan 13:30 och slutar 14:00 - slå det ;)


Kommentarer

Ich denken oft nur an das Eine.

2012-09-28 - 08:54:09

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!