sunshiiiine :)

2011-04-11 - 18:10:25 / 0 kommentarer ..


helloooo flickor och pojkar! :D

För er som har missat är det stråååååålande solsken ute och jag älsakr det väääldigt mycket! Anyhow så är jag på fett bra humör. Väldigt shopping sugen dock. Är så full med inspiration och jag vet exakt vad jag vill köpa / ska köpa. Jag kan verkligen inte beskriva hur full med inspiration och allt sådant jag är. Jag vill göra egna smycken till mig själv, kanske sälja / tävla ut också. Men i alla fall så vart det skolan. Innan sista lektionen träffade jag lillebror och jag bad han vänta vilket han absolut inte skulle göra. Men så när man slutar står brur och väntar på mig och han hade gjort det i en timma och femton minuter. DUKTIG KILLE! Sen drog vi till stan och kollade jacka och bokade klipptid sen hem. Har suttit ute och ätit frukt och lite sådant nu i några timmar. Ska väl snart käka eller något annnat och sedan baka mini cookies till min födelsedag. Anyhow så får ni en bild på mig från photoshoten med Ida i lördags.
PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!