wollie bollie?

2010-11-04 - 11:29:02 / 0 kommentarer ..


heey !

Gårdagen var helt sjukt underbart kul! Var ju på Boda Borg med Josefin,
pappa, lillebror och hans kompis. Vi hade askul! Jag trodde jag skulle dö
för att det skulle vara ''spöken'' där, men dom va söta och hälsade på oss?
Haha, när vi frågade i receptionen om ''spökena'' så kollade hon på mig som
att jag va konstig eller så? Men jag vet, jag är det. Mina föräldrar är så, jag
föddes så, vad är din ursäkt? Sen så träffade/såg vi lite folk, bland annat folk
man har skämt ut sig för... Men nu ska vi inte prata om det, för då blir det bara
pinsamt. Vi åkte därifrån vid fem med sju stämplar. HAHA, är man som man
är lyckas man inte bättre. Josefin sov här igår med, jag däckade nästan när
vi kollade på 'Bert'. Så vi gick och la oss vid elva. Idag ska jag träffa min
prinsessa Jessica, som jag inte träffat på sjukt länge. Får se vad vi hittar
på. Antingen stan eller A6. Men uppdatering kommer sen. Gårdagens outfit
va sådär. Inga bilder kommer , så snäll är jag?
pusssssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!