today is a good day!

2010-11-03 - 08:05:14 / 0 kommentarer ..


godmorgon alla!

Idag är jag på bättre humör, för det som hände igår sätter vi ett
streck över. Visst jag kommer vara lite småsur men det är över
nu. Igår så stack jag till Värnamo vid halv elva, hade en sån
sjukt bra dag med Jesper. Vi lyssnade på musik, kollade på
'Monsters INC' (bara för att jag ville se den), spelade 'halo reach'
(vilket jag va bäst på , och tog självmord hela tiden), gick ut med
han söta hund och hade massa kul! Sen kom hela familjen och
käkade middag, snackade och så. Vid åtta stack vi hem, och det
ogillades stort. Fast vi hade så sjukt kul jag och Jesper. Det va 
något vi snacka om och så kom jag på världens sämsta därför.
Jag: det är ditt fel!
Jesper: varför?
Jag: *kollar runt i rummet* för ditt xbox är vit?!
Jesper: fan...

Sen blev det facebook och så på det, men är man bra så är man.
Vi kom fram till att Jesper är bäst och jag är sämst... Eller ja, 
det tyckte inte Jesper.
Idag så ska jag till Boda Borg med Josefin, det gillas över
mycket! Det är spökvecka och jag kommer förmodligen hem
halvt död skulle jag tro. Men kameran hänger med och bilder
kommer med! Uppdatering sen med outfit skulle jag tro.
pusss!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!