stan med jennifer, (y)

2010-11-13 - 18:12:55 / 0 kommentarer ..


ah men tjena? :D

Jag är verkligen inte på bra humör idag, inte någon stans.
I alla fall, ska försöka att inte ta ut det nu i bloggen, för
då kommer det bara bli värre, och ingen orkar läsa depp?
Var på stan i morse när det öppnade typ med familjen,
skulle köpa skor till mig och min bror. Men det gick inge
vidare bra. Stack hem och in till stan igen med Jennifer.
Köpte UGG'S och fikade och snackade om allt möjligt.
Jag älskar den tjejen sjukt otroligt mycket, she's my
everything! I alla fall så har jag vart hemma nu och
fixat med allt möjligt. Ska hitta något att ha ikväll,
för jag och massa annat gött folk ska fira en kompis.
Kommer bli sjukt bra!  Men nu ska jag hitta kläder.
pusssss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!